نظرسنجی سایت

آیا سایت راحت بود

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 3838

Quick Heal AntiVirus Pro


Quick Heal  AntiVirus Pro

Advanced DNAScan

تکنولوژی هوشمند DNAScan کوییک هیل در حال حاضر برای ترکیب بازرسی مبتنی بر رفتار و ویژگی ها و همچنین مانیتورینگ برنامه های پرخطر، بهبود یافته است که نتایج شناسایی تهدیدات با دقت بیشتر و به روزتر ارائه می گردد.

Core Protection

موتور آنتی ویروس هوشمند به طور موثر تهدیدات (ویروس ها، کرم ها و سایر نرم افزارهای مخرب) را شناسایی و برطرف می کند. امکانات دیگر مانند ضد جاسوس افزار(AntiSpyware)، ضد تروجان (antimalware)، آنتی روتکیت، (AntiRootkit)، Silent Firewall و IDS / IPS محافظت جامع در برابر انواع تهدیدات را ارائه می دهد.

Improved Scan Engine

موتور اسکن آنتی ویروس ارتقا یافته، از اسکن مجدد فایل هایی که بعد از اسکن قبلی تغییر نکردند، اجتناب می کند. این مسئله استفاده از منابع سیستم را کاهش می دهد.

Web Protection

زمان واقعی امنیت ابری دسترسی به وب سایت های آلوده به نرم افزارهای مخرب را محدود می سازد. این قابلیت، امنیت اینترنت را با مسدود کردن تهدیداتی که کدهای مخرب را از طریق وب سایت میزبان انتقال می دهند، حفظ می کند.

Import and Export Settings

کاربران هم اکنون می توانند تنظیمات امنیتی کوییک هیل را از یک کامپیوتر استخراج کنند و آن را به دیگر کامپیوتر ها وارد کنند. در مواردی که نصب مجدد و یا پیکربندی چند گانه کامپیوتر مدنظر می باشد، این ویژگی مفید است.

Browser Sandbox

مرورگر در حال اجرا در سندباکس بروزر، تجربه وبگردی بی وقفه و امن را به شما می دهد. این امر حفاظت امنیتی اینترنت را با عملکردی مانند یک صفحه بین سیستم عامل کامپیوتر و تهدیدات مخرب، فراهم می کند. این ویژگی در حال حاضر با پشتیبانی از درایو USB می آید. اکنون این ویژگی با پشتیبانی از درایو USB می آید.

USB Drive Protection

بهترین آنتی ویروس، دستگاه های ذخیره سازی خارجی را به طور خودکار اسکن می کند. درایوهای USB از آلودگی های اتوران محافظت می کند.

Email Security

AntiVirus pro کوییک هیل، امنیت ایمیل مبتنی بر فناوری ابری که مانع از آلوده شدن ایمیل های دریافتی می شود را فراهم می کند.

Enhanced Self-Protection

درحال حاضر ویژگی Self-protection از فرایندها و خدمات در حال اجرای کوییک هیل محافظت می کند.

Stay Connected

کاربران ما هم اکنون به طور مستقیم به صفحه ی ما در Facebook و Twitter تنها با یک کلیک دسترسی دارند.

Safe Mode Protection

زمانی که سیستم درحال اجرا در حالت امن می باشد، این قابلیت، تغییر تنظیمات امنیتی کوییک هیل توسط کاربران غیرمجاز را متوقف می کند.

Silent Mode

از نمایش پیغام های تمام ماژول های آنتی ویروس کوییک هیل جلوگیری می کند که در نتیجه موجب کاهش منابع سیستم شده و اجازه ی استفاده بی وقفه از کامپیوتر های شخصی را می دهد.

TrackMyLaptop

گم کردن یا به سرقت رفتن لپ تاپ ها می تواند یک ضربه بزرگ به حریم خصوصی شما باشد. خدمات TrackMyLaptop کوییک هیل کمک می کند تا محل لپ تاپ گم شده یا دزدیده شده ی خود را ردیابی کنید. این ویژگی یک طرح ابتکاری اجتماعی می باشد که همراه با هر محصول دستکتاپ کوییک هیل بدون هیچ هزینه اضافی ارائه می شود.

لطفا توجه داشته باشید که، کاربران کوییک هیل باید کلید لایسنس محصول خود را در پورتال TrackMyLaptop برای دسترسی به این قابلیت وارد کنند. کاربران غیر کوییک هیل باید Laptops MAC ID خود را وارد کنند. برای اطلاع بیشتر، به سایت زیر مراجعه کنید - http://trackmylaptop.net/

 

 

 

مبلغ قابل پرداخت 45,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 119

دفتر مركزي: كرمانشاه - سه راه 22 بهمن – مركز رشد (ساختمان جهاد دانشگاهي ) طبقه 4 – واحد 12

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت مهندسی صدرا رایان ابتکار است www.SRECo.ir © 2012

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما